PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

PREKIŲ PRISTATYMAS

 

Jeigu prekė yra sandėlyje, ji bus išsiųsta kitą dieną po gauto apmokėjimo. Kitu atveju, preliminari pristatymo data yra nurodyta šalia prekės.

PRISTATYMO BŪDAI:

  • Lietuvos paštas. Siuntos siunčiamos Lietuvoje ir į užsienį.
  • Omnivos paštomatai Lietuvoje.
  • DPD paštomatai / atsiėmimo taškai Lietuvoje.
  • LP Express pašomatai Lietuvoje.

 

 

PREKIŲ GRAŽINIMAS

Grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” .

Prekės nebus priimamos atgal arba keičiamos, jei buvo sugadintos, prarado prekinę išvaizdą, buvo naudojamos, nebeturi originalios pakuotės.

Prekės grąžinimo/keitimo kaštus padengiame mes, jei prekė buvo nekokybiška. Kitais atvejais už prekės grąžinimą/keitimą moka pirkėjas (jei netenkina prekės spalva, forma, tekstūra ir pan., bet prekė yra kokybiška). Grąžinamos prekės privalo būti siunčiamos registruotu paštu. Kitu atveju mes neprisiimame atsakomybės už dingusią siuntą.

Grąžinti prekes galite per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo. Grąžinant prekę, kartu reikia pateikti laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią būtų galima pervesti grąžinamus pinigus.

Jeigu gavote siuntinį ir jame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, būtinai susisiekite su manimi 2 darbo dienų laikotarpyje užpildę šią formą. Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.